sabato 8 febbraio 2014

"TANTO TEMPO FA (100 ANNI), A LUGO GHE GERA EL CAMPANILE"....VERSIONE ORIGINALE DEL RACCONTO, GIA' POSTATO IN ITALIANO, DI MIO CUGINO BRUNO





















VEDI IMMAGINE  DI LUGO DI VICENZA, SOTTO,  CON IL SUO CAMPANILE ATTUALE MAI ULTIMATO TRATTA DA UNA CARTOLINA SPEDITA AL MIO FIDANZATO (DIVENUTO POI MIO MARITO) DAL MIO BEL PAESE D'ORIGINE, LUGO DI VICENZA (ho inserito io la scritta -  "campanile")  ....E L'ILLUSTRAZIONE DEL LIBRO DI DELLAI DOVE SI NOTANO SIA IL VECCHIO CAMPANILE CHE LA VECCHIA CHIESA ABBATTUTI....


Il campanile che non c'è..a Lugo di Vicenza 12/01/2014 v. blog il bel racconto di mio cugino Bruno








AVEVO GIA' LIBERAMENTE TRADOTTO DAL DIALETTO VICENTINO IL RACCONTO SPASSOSISSIMO DI BRUNO - VEDI NEL POST :





















...No voria parlar de quelo ca go xa dito 20 giorni fa ma sta cosa del campanile de Lugo a mi e ai me paesani la me sta sul gosso.
Sa tornasse indrio no parlaria pì de sto problema anca parchè qualcun del me paese el ga tacà a vardarme storto e a no saludarme.
I me ga dito ca doveo tasere e tegnere l'onore in casa, tanto nessun se acorzea del campanile che no ghe xè.
Adeso me spetto solo vegner ciamà dal sindaco e dall'arciprete.
Speremo ben.
Quando le ciaciare le gavarà ciapà pie, i foresti coa scusa de visitare le ville palladiane, i vegnerà a Lugo a vedare "EL CAMPANILE CHE NON C'E'".
Me imagino la procesion de curiosi su e xò par la strada dea Cesa.
Questo par motivi de turismo podaria esere un ben.
Me xe sta dito che 80 anni fa i gavea comisià a costruirlo ma ghe xè sta na disgrasia, na secia de malta la xe cascà soa testa a un muradore e ghe xe stà el morto.
Adeso podarì dirme che tanta anni de lutto i xè abastansa par andare avanti coi lavori...però xe ancora tutto fermo.
Quando ca sento dire de na coppia (donna alta e omo basso), che la Cesa la xè pì alta del campanile, mi penso subito a Lugo e me vien na rabbia ca no ve digo.
No gavemo el campanile...ma el cimitero comodo, el confina coa Cesa.
El defunto, dopo messa, nol fa in tempo a dire n'Ave Maria chel xè xà sotto terra, a diferenza de quasi tutti i paesi intorno.
Mo me piaxe parlar de ste robe, se ghe xè qualcun de superstisiozo, el poe tocar ferro, le gambe dee careghe o quel chel voe, sensa farse vedere (i omini).
Par ste robe, meio tardi che mai, ma forse meio tardi e basta.
Par dire, Matusalemme el xè scampà 900 anni e...savio come chel xè morto? I lo ga copà par ereditare, ohh ...nol moriva mai.
Ghe xè poco da ridere, sempre de omicidio se tratta.
Ma adesso tornemo al campanile.
Un me amico, ca no fasso el nome ma chel se ciama Ugo, el me ga ditto,che par problemi de bilancio, un paesetto dell'Alto Adige, el vende el campanile.
Par el trasporto i pensa luri.
No so se i me lo portaria xò in pie o buttà, tutto intiero o a tochi.
I Tedeschi de sicuro i sa come fare.
Sentarò el sindaco e l'arciprete cosa che i pensa, anca par la spesa.
Da parte mia, se l'affare va in porto, passarò casa par casa, anca qua all'Università (degli anziani...a Breganze) a fare la QUESTUA.
A GO FINIO COL CAMPANILE, GERA ORA!!!!
Prof. Pellegrini, come i altri anni la ringrasio a nome de tutti e speremo de vederse qua all'Università stano che vien ma anca prima, magari col campanile de Lugo in pie.
GRASIE ANCORA.
EL BAGOLON
Bruno Marangonzin




8 commenti:

  1. Racconto simpatico.
    Ti auguro una serena domenica.

    RispondiElimina
  2. Conosco il Vicentino ed anche Vicenza ma non Lugo anche se l'ho sentita nominare. Ho letto sia in traduzione che in dialetto diciamo che 80 per cento mi era chiaro poi qualcosa...ma nemmeno il dialetto triestino lo capisco bene insomma non sono nata con la lingua italiana e tantomeno il dialetto.
    Grazie e buona domenica.

    RispondiElimina
  3. Stupende immagini e sensazioni, nelle intense pagine artistiche del tuo blog, complimenti!
    Buona serata e un saluto, silvia

    RispondiElimina
  4. Non sapevo di questo Lugo, ma è stato bello scoprirlo così.

    RispondiElimina
  5. Peculiar article, exactly what I was looking for.

    my web-site - kuchnie kraków

    RispondiElimina
  6. I like the helpful info you provide in your articles.
    I'll bookmark your weblog and check again here frequently.

    I'm quite sure I'll learn a lot of new stuff right here!
    Good luck for the next!

    Feel free to visit my webpage شارژ مستقیم همراه

    RispondiElimina
  7. Bruno , sei troppo forte , mi hai rimandato al mio dialetto e alle mie origini.
    Ho fatto un po' di fatica a capire ma mi eserciterò rileggendoti Ciao

    RispondiElimina
  8. Ciao Arianna, to amiga Laura 'a me gà ditò de pasare per leser la storia del companie che che no ghe xe e finalmente lo go trova, la storia la piase bisogna farghe i comlimenti a bruno parchè 'l xe forte.
    Ciao un caro saludo da Sarnaia dea batalia

    RispondiElimina